Amisha Ghandi, SVP Marketing på Tipalti tar på sig kundupplevelse.
Lyssna på podden:
Eller fånga oss Apple Podcasts, Spotifyeller Youtube.
Se inspelningen:
Vill du höra mer från kända marknadsledare om kundupplevelse? Se alla avsnitt här.
Avsnittssammanfattning
Värden, Jennifer Gutman, och hennes gäst, Amisha GhandiSVP Marketing av Tipalti, avslöja vad det innebär att träffa kunder där de är och göra det bra. I det här avsnittet kommer du att vara vid kanten av din stol när Amisha reder ut hur man bygger grunden för starka kundupplevelser. Hennes bästa tips? Hitta alla platser där det finns luckor i tillväxten och använd dessa hål som smarta sätt att möta dina kunder där de är.
Amisha är inte rädd för att ta sig an de utmaningar hon har stött på som marknadsledare som bygger ut fantastiska kundupplevelser, och du kommer säkert att gå därifrån med några idéer om hur du kan ge dina kunder en oöverträffad upplevelse.
Möt Amisha Gandhi
Amisha är en banbrytande innovatör med djup marknadsföring och kommunikationsexpertis.
Arbetar för närvarande som Senior Vice President of Marketing på Tipaltien finansiell teknologiverksamhet för bokföringsprogram som tillhandahåller programvara för leverantörsreskontra, inköp och betalningsautomatisering för företag, hon drivs av skalbara möjligheter att göra det som aldrig har gjorts tidigare.
Amisha är fokuserad på affärsresultat och analys, med en imponerande meritlista inklusive – Storytelling för globala varumärken, lansering av nya produkter/kategorier, C-Level thought leadership, digital content marketing, demand-gen, sponsring och partnerrelationer, sociala medieprogram , ledande globala och regionala tvärfunktionella team och företagskommunikation.
Nyligen uppmärksammades Amisha i PR Week’s Women to Watch 2020, bland Top 50 Influencer Marketer by Talking Influence och som en Top Digital Marketer av LinkedIn.
Håll dig i slingan
Radical Transparent är en podcast riktad till den moderna B2B-marknadsföraren. Värd Jennifer Gutman och hennes gäster är en blandning av kända marknadsförings- och försäljningsledare från B2B-marknadsföringsorganisationer runt om i världen.
Varje avsnitt lyser upp de inre funktionerna i B2B-ledarskap – inklusive det som håller framgångsrika VD:ar, CMO:er, VP:er och sociala medier uppe på natten, professionellt. Konversationerna är verkliga, råa och autentiska samtidigt som de avslöjar för lyssnarna de ofiltrerade, inte så kända sanningarna om dagens mest intressanta marknadsförare.
Nya avsnitt har snabbt blivit en av Oktoposts mest populära originalpodcastprogram på internet och sänds varje torsdag på Radically Transparent, en podcastkanal, byggd för marknadsförare, av marknadsförare.
Se alla avsnitt här.
Gillar du det du hörde?
Hjälp oss att få ut ordet! Lämna ett betyg och recension på Apple Podcasts genom att gå vidare till biblioteksfliken under Shows. Klicka på podcastprenumerationen och scrolla ner till Betyg och recensioner för att ge den ett stjärnbetyg.
Det tar mindre än en minut och det hjälper oss att sprida ordet om Radical Transparent.